آیا جایگزین کتستورول وجود دارد؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا جایگزین کتستورول وجود دارد؟

اگر شما بیماری مزمن کلیوی و سطح بالای کراتینین دارید، باید با کتستورول آشنا باشید. با این حال، با توجه به اثرات گران قیمت یا محدود آن، برخی از بیماران به دنبال داروهای جایگزین و درمان هستند. اگر یک سوال با کلیه داشته باشید، روی سرویس آنلاین کلیک کنید!

کتوستریل برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی چیست؟

از آنجا که این دارو می تواند اسیدهای آمینه حیاتی بدن را فراهم کند، بیماران مصرف پروتئین را کاهش می دهند، که باعث کمتری زباله ها مانند کراتینین و ادرار می شود. بار بر روی کلیه ها می تواند کاهش یابد، و پیشرفت بیماری کلیه می تواند کاهش یابد

علاوه بر این، آن را نیز می سوء تغذیه، gistasteniyu، اختلال عملکرد کلیوی جلوگیری و gistasteniozm ناشی ketosteril هیپرفسفاتمی کلیه ممکن است به هیپرکلسمی شود.

آیا داروهای جایگزین یا Ketosteril درمانی وجود دارد؟

بله، وجود دارد با توجه به مکانیسم عمل کورتازیل، برخی از روش های دیگر درمان همچنین می توانند اثرات درمانی مشابهی داشته باشند یا حتی بیشتر. امروز ما می خواهیم طب سنتی چینی را توصیه کنیم.

داروهای چینی برای هزاران سال استفاده شده اند و بسیاری از آنها در بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) موثر بوده اند. همانطور که سطح GFR افزایش می یابد، کلیه ها می توانند بیشتر ادرار و زباله تولید کنند و سموم در گذشته می توانند از بین بروند، بنابراین سلامت کلی بیماران به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در حال حاضر، این داروها را می توان به برنامه های خارجی و ادویه دهان تقسیم کرد. در مقایسه با کورتازیل، این داروها عوارض جانبی کمتری دارند.

درمان سموم تمیز کردن از خون ساخته شده در پکن تانگ شان تانگ بیمارستان TCM. همچنین از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود.

شما باید برای داروهای طبیعی بروید و به طور موثر بهبود وضعیت کلیه ها، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید: Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: